Saturday, March 29, 2014

Cuti-cuti pendekku



ASSALAMUALAIKUM...

Seminggu..
7 hari...

Macam lama kan??

Hari ni dah Sabtu bro. Marilah berpacking-packing. Sob3...
Begitu pendek, dan padat. Sibuk dengan tugasan. Tapi tak sentuh pun. Kemana saya menghabiskan masa tu??



Jeng...jeng...jeng... Umar dah pandai merangkak ni, jenuh la nak mengejaq dia. Ada orang cakap umar macam dah besaq banding dulu. Mesti la kan? Yang mengecik cumalah perut pakcik dia ni. Hihiew...
Dulu Umar macam lagi comel kan?? Rambut panjang kot. Baby ni dah besaq baru nampak dia cerah ka gelap. BTW pakcik dia pun makin gelap. Tahun depan tobat takmau join dah KOT.


Ok, cuti ni  memang banyak plan tak jadi.
Kepada orang tu..
Mintak maaf sebab tak sempat singgah rumah. T^T

Mintak maaf tak hantaq sampai balik rumah... T^T

Mintak maaf buat anda jeles.... T^T

Mintak maaf hilangkan huruf 'A'  T^T


Jahatnya aku sejak semenjak ni. Bak kata Kodi, Din...please behave.

Ayuh, ke dunia kesibukan semula.


ASSALAMUALAIKUM...








No comments: