Sunday, November 24, 2013

Cuti-cuti senior

ASSALAMUALAIKUM...

Jeng..jeng...jengg... 

Sampai dah dia, bekas senior maktab dulu. Jauh dia terbang dari Sibu. Tertunai juga hajatnya nak datang ke Penang dan belanja adiknya. Saya bukan tau sangat tempat-tempat kat sini. Jadi bawak ja la pi mana yang tau kan. Antaranya Pantai Merdeka, Padang Kota, Queensbay, Bukit Bendera. 


Pandangan dari atas feri

Teringat lagu Cinta Pantai Merdeka~ Di sini kisahnya bermula
Orang tu teringin sangat nak makan abc. Nahhh~ sampai malam tak habis

Pantai~


Padang Kota




Bajet vandalism la konon~

Too sweet~ sweeter than me

Muak jugak kalau makan kat tempat-tempat mahal. Masakan ibu juga jadi pilihan. Masakan isteri pun, kalau ada. 

View kereta api


Baju baru beli. Testing testing 123


Sebelum pulang...

No comments: