Thursday, July 25, 2013

Elaun

ASSALAMUALAIKUM..

Dengaq kata elaun nak masuk dah? 
Sebulan lepas pun dah dengaq ayat macam ni. =='

Macam biasa, setiap kali dapat elaun mesti buat perancangan. Elaun yang tak berapa nak banyak ni, kalau tak dirancang sekali gus pun boleh habis. Sem lepas pun ada plan kan? Bila ditinjau balik, http://gurujiwang.blogspot.com/search?updated-max=2013-02-01T22:24:00%2B08:00&max-results=6

1. Simpan - gagal
2. Beli dapur elektrik dan periuk nasik - gagal
3. Nak pasang karpet - gagal
4. Nak tanam pokok banyak-banyak - gagal
5. Nak pasang spoiler - berjaya
6. Nak pi Melaka - berjaya berangan saja.

Oh my, 1 ja daripada 6 yang dilaksanakan. Banyak duit yang habis disebabkan kereta. Radio rm1000, absorber rm700. Bazir. =='

Kali ni banyak perubahan. Ke canne? Cer tengok dulu list bawah ni :

1. Pasang karpet kereta 
2. Simpan. Kena cover balik duit sem lepas.
3. Peruntuk sedikit untuk pi Jepun nanti.


Ok, tak boleh plan banyak-banyak. Bukan jadi pun. Kan? Standby untuk kecemasan.  


ASSALAMUALAIKUM..

Tuesday, July 23, 2013

Teaser

Assalamualaikum...


InsyaAllah..




Biar pendek.
Pendek tapi bermakna..

ASSALAMUALAIKUM...