Saturday, December 01, 2012

Pelakon

ASSALAMUALAIKUM....
 
 
Sejak kecik lagi, memang selalu la berangan jadi hero dalam mana-mana filem. Sebab apa teringin sangat ni jadi hero? Sebab hero kan ada.....HEROINNN!!! Dah tu heroin(bukan ganja) cun-cun pulak. Opssss, kecuali cerita SHREK dan juga SKYFALL. Tapi bergantung jugak la. Ada heroin yang betoi-betoi buat saya jatuh cinta pandang pertama....awwww~
 
 
Chingmy Yau Suk-Ching
Dia ni banyak berlakon dalam filem stephen chow. Comey sangat!! Tapi sekarang ni komfem agak tua la... =='
Tapi masih my type of woman I like.. <3
 
Shin Min Ah
Jatuh cinta pandang pertama wei dengan cerita korea. My girlfren is a gumiho. Teruih  la cari pasai dia dekat internet. Seksi sangat~ Tapi boleh dididik...hehe... Lesung pipit dia paling sweet... Memang x jumpa lagi la pompuan Melayu cantik macam dia ni... aww~ kalau la boleh tag dia...hehe.. Sekarang ni baru sedaq saya punya taste mesti ada lesung pipit dan mata sepet... pssttt... in your dreamm zudien!!
 
Preity Zinta
Kalau pelakon hindustan plak, mestilah dia ni. Pun ada lesung pipit. Seronok dan jeles bila tengok dia berlakon dengan Salman Khan dalam filem apa ntah. Masa tu dia kena bermadu dengan Aishwarya Rai.
 
 
Kalau pelakon Melayu, rasanya memang takdak. Tapi insyaAllah dalam hidup saya ni, saya nak jadi hero kepada 'dia', iaitu isteri saya. Awww... gurauan semata-mata. Hehehe...
 
 
ASSALAMUALAIKUM..


No comments: