Monday, November 19, 2012

Sejarah semester 1

ASSALAMUALAIKUM...

Ok, kali ni nak sambung kenangan yang lepas, iaitu pada semester 1 yang lalu. Kali ni bilangan ahli kelas dah bertambah. 21 jadi 28. Ramai kan?? Sampaikan kami dipecah kepada dua kelas. Memang sakit hati dengan pengurusan. Sob3... Berjauhan dengan bestie... dengan geng beresemen... huhu...

Pertama kali ni kami karaoke bersama. Semuanya bermula dengan saya. Hehehe...rasa bersalah pulak bawak dorang menyanyi

Masa ni Ardie jatuh sakit... kitew teman dye sampai balik....  eh, silap. Nie masew claim cas hospital. Dye  blanjew kitew makan KFC~

Operate tikuih...hihi...x comel pown... busuk kot...

Ni untuk projek kami... cantik kannn

Pameran...akhirnya, setelah berbulan-bulan stress, kena marah sini sana... akhirnya... :')


Hihi... kami lawan pecahkan belon..


Puan Haslinah yang belanja nih~ Sebab menjayakan pameran....dan seminar.. tgok la sapa pengerusi...hehe... Me and Ooi~


Lawatan ke Pusat Sains Negara... paling banyak kenangan... :')

Comel... <3


Ni la yang paling tak boleh lupa... hihi... dia tengok tepat tuhhh.. tapi sayang, dia tak panggil kitew naik pentas untuk buat show dengan dia... :(
Kitew kan cameraman...

My sleeping beauty... mmmuaaaahhhh!! Kodi marah dah..hehe

Inilah pembunuhnya..

Ni masa seminar..


Ooooii, bangganya dia~



Makan sebelum present~

20 kali tengok pun masih gelak lagi. HAHAHAHAHAHA!!

Mak cik zunny, hanya tinggal kenangan~ Sekarang dah Mama Zunny~ 

1PISMP SAINS!!!

No comments: