Tuesday, August 14, 2012

Saya Malu

ASSALAMUALAIKUM...

Adeh, saya dah buat sesuatu yang menyebabkan saya tak tau mana nak letak muka neh(mestilah atas kepala gak.. (=_=')

Malu eh? Normal la. Taktau malu lagi teruk daripada malu. Tu yang banyak sangat orang dok buat maksiat tepi tasik, tepi pantai, malah kat baazar pun ada. Ni memang taktau malu sungguh. 

Xpa la, memang patut pun malu. Tapi nak wat camna, cuma berlaku jujur, dan yang pentingnya, ikhlas dari hati..~

Eh, ada 4 kad raya lebih... entah mau bagi kat sapa... maybe I should write one for myself... bukan foreveralone, tapi macam buat refleksi... tegur diri sendiri mungkin... hehe

ASSALAMUALAIKUM...


2 comments:

Sven Medyona said...

Habislah~HAHAHAHA XD

Relaks bro, saya (macam) faham. Saya sentiasa back-up, sokong. Seriously, memang bagai pinang belah dua :D

Eh, salah komen kaa neh?

zudien said...

Bagai pulau pinang terbelah dua~ bilalah boleh disatukan semula