Friday, August 31, 2012

PBS Hari ketiga

ASSALAMUALAIKUM...

Tugasan dah habis, jadi hari ini hanya perlu teman saudara Aziz untuk ke kelas. Ala, tak buat apa pun. Masuk, sembang-sembang...that's it. Masuklah kami tahun 5. Depa ni dah matang sikit, jadi senang la nak urus. Ada sorang budak ni, macam kenai. Tapi rupanya memang kenai pun. Anak jiran saya. Adik beradik saya gak la. Bukan main payah lagi nak yakinkan dia yang saya ni jiran dia. Haihhh...esok tu baru dia percaya bila saya sembang dengan mak dia(teacher sekolah tu). 

Time tu kena puji lagi...hihi....pandai budak-budak pompuan sekolah tu ambik hati saya eh...
Takmau la tulih kat sini, buat malu saja. Hahaha...

Lim yang tak pandai berbahasa Cina. Makan totally macam Melayu. Hehe.. Kiri. Dan panda sebelah kanan.

Shazwan. Pot pet banyak tapi dia la yang menceriakan keadaan.

Anak sir said sebelah kiri sekali. Hehe...



No comments: