Thursday, July 26, 2012

Untunglaaaaa....

ASSALAMUALAIKUM...

At last, kami dah komfem akan berpindah ke Enstek, bandar baru yang agak jauh dengan bandar. Kemudahan semua 'agak' lengkap. Dengan kelapa sawit di sekeliling. Senang kot kalau nak masak, pi petik ja, proses kat makmal kimia. =.='

Apa yang besnya pindah nih??? Elaun siap kena potong lagi.
Bes la. Ku ada kereta, ku bawa jalan-jalan~ Oh yeahhh... pada mulanya dapat Proton Wira tahun yang agak berusia~ Mujurlah kereta tu tak suka pada saya. Hehe... Bye Wira, hai Myvi. Meskipun wira tu jauh lebih sedap dipandu, tetapi tidak sedap dipandang... ish3... teruk gila saya nih. Banyak kot jasa Wira tuh.

Bernombor pendaftaran
PGL4567


Bayar pun belum habis nih. Setahun lagi. Kalau saya yang sambung bayar, mau nasik bujang pun tak lepas nih. Haha... kena keluar sikit buget, repair radio... macam mana nak memandu kalau tak dengar lagu jiwang???


Ada rezeki nanti, bawak member pi Penang...hehe... Jum3...
Makan angin naik feri~



ASSALAMUALAIKUM...



4 comments:

Sven Medyona said...

Untunglah~saya offer bayar minyak :P

Kita jalan banyak tempat, OK?

zudien said...

Sabtu Ahad komfem~
InsyaAllah...

hetty said...

Ungtung laaa ada Puteri Gunung Ledang (PGL)~~~

zudien said...

Hetty- Sebab saya lelaki, jadi Putera Gunung Ledang ler~ :P