Saturday, May 19, 2012

Pemurah

ASSALAMUALAIKUM...


Dalam hidup saya ni kan, ada 3 orang yang saya kenal, dan bagi saya la, sangat pemurah. They are the greatest guy I know. Saya taknak la cerita kebaikan mereka yang mereka buat. Nanti hilang pahala ka. Rugi plak. Cuma nak anda tahu, masih ada manusia yang baik macam dorang. ^_^


1) Ayah
Seriusly, lelaki paling dihormati. Cikgu biasa. Tapi paling disanjungi la kat mana-mana sekolah pun. Tapi besala, lelaki macam beliau akan ditarget oleh guru besar. Tapi waktu SBE dulu, semua orang tanya mana anak beliau. Nampak sangat la betapa beliau dihormati. Memang banyak la jasa ayah saya pada murid-murid semua. Harap-harap sifatnya tu turun pada saya. InsyaAllah...

2) A**z
Kawan masa skolah dulu. Juga kawan pada ketika ini. Haha...disensored nampak. Ya la, low profile :P
Time ada elaun ka, takdak elaun ka...belanja tetap belanja kannn? Paling bes, kalau nak keluar, minyak moto isi full siap. Terbaik la~ 

3) Amin
Kawan lama yang terpisah, tetapi ibarat tak pernah berenggang. Bila makan kat mana-mana, mesti dia rebut nak belanja. Lecikang ka, ais kacang ka...laju ja dia cakap dia nak belanja. Kalau kat area penaga tu, memang femes la. Dok mana pun ada orang tegur. Hebat kannn ada kawan macam nih.



InsyaAllah, friend till Jannah!


ASSALAMUALAIKUM...

No comments: