Monday, April 02, 2012

Simple

ASSALAMUALAIKUM...


SIMPLE


Sebenarnya, saya ni jenis laki yang simple, dan sukakan kesimplean. Errr....ke'simple'an. Tak suka la benda yang rumit misalnya dalam berfesyen. Bagi saya, yang paling penting, rambut....dan pakai baju apa. Tu ja. Paling malas fikir pasal kasut. Lantak la pi kenduri ka, jalan-jalan kat KL ka, pakai selipar la paling BESTTT!!

Ok, sebut pasai simple ni...bukan saja pemakaian. Tapi nak fokus pada pakaian la. Kalau nak tau la, fesyen tudung wanita yang paling saya berkenan, ialah yang paling simple. Macam orang-orang kampung dok pakai tu. Paling penting aurat dia ditutup. Berbanding dengan fesyen-fesyen lain, dah la memakan masa, smart tu depend gak la. Haihhh...kalau bini saya buat gini, takpa la. Nak cantik untuk suami gak kannn? Ekeke... =__='

Kalau ada keta pun, saya suka design yang asal. Kalau modefight  pun takat tukar rim ja. Baru nampak hebat....hehe...

Apa lagi nak cakap pasai simple nihhh? Haaa....sy x simple-minded k....
Kalau nak buat apa-apa pun, pikiaq jauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh mengalahkan pompuan...

Dalam fotografi pun, gambar yang diedit biar simple. Jangan over terlebih, nanti hilang keaslian...



ASSALAMUALAIKUM...



No comments: