Saturday, April 21, 2012

Matang

ASSALAMUALAIKUM...


Memasuki tahun kedua berada di IPG Kampus Pendidikan Teknik, saya dapat rasa satu perubahan. Perubahan ini bukan dari segi tinggi atau berat. Tapi tinggi dengan berat pun memang naik la. Dulu masa sem satu dulu sama tinggi ja dengan Syahirah. Sekarang ni dah lebih dalam 6-7cm gitu la. Berat pun sudah tambah dalam lingkungan 2-3KG. Eh, salah unit. 20-30 Newton. Ni baru unit betul bagi berat.

Conan Edogawa. Penyiasat muda. Haha...muka paling suci.

Dari segi rupa pun memang ada berubah sikit kan??? Dulu tak matang. Babyface la katakan... :P
Gaya rambut pun dah tukar. 

Tapi bukan matang yang di atas yang ingin saya khabarkan. Ni matang dari segi pemikiran dan emosi. Dulu asyik fikir nak main ja. Sekarang ni ada gak la kesedaran. Lepas tu, kalau ada masalah tu, sikit-sikit marah, stress. Kadang-kadang deactivate facebook terus. Lagi teruk kalau delete blog~ Macam budak-budak. Please la....dah besar pun nak buat macam bebudak lagi ka? Haha...Sem ni tak buat dah. Bila masuk Ijazah, automatik akan matang. 

Ok la, malas mau bicara tentang ni. Baru 20, belum cukup matang pun lagi~ Gagagaga...
Sayonara~

ASSALAMUALAIKUM...

1 comment:

Anonymous said...

matangnya~