Wednesday, March 07, 2012

Tekad ^__^

ASSALAMUALAIKUM...

Time SBE ni, memang banyak meluangkan masa bersembang. Dapat pulak meja dekat dengan air-cond. Dah tu berjiran dengan ustazah pulak. :) Saya panggil dia kakak ja...sweet dak? Haha...nak panggil ustazah segan pulak. Lebih kurang sebaya ja. Dok gossip pasai henpon, besa la...orang tu kaya. Bila hati dah jemu, mula berpaling tadah~ Owhhhh....ha, keluaq dah lagu jiwang nih. 

Ya, memang. Saya telah jatuh cinta sekali lagi. Cinta pandang pertama pulak tuh. Sekali tengok cair terus. Nafsu pun membuak-buak. Oh.....sungguh cun dan sexy.



Nokia N808

Kameranya amat menggoda...41mp


Tapi...maaf...saya sedang mengumpul duit untuk mendapatkan cinta yang HALAL. Mungkin kita tiada jodoh. Kalau ada duit lebih, mungkin awak sanggup bermadu? Hoho..kalau taknak, saya kenalkan awak dengan kawan saya neh la. Tapi dia tak minan symbian. 

Woho~ wait for me ya my dear....dah cukup duit tak cakap banyak dah. Tunggu depaaaannn pintu rumah!!


ASSALAMUALAIKUM...

1 comment:

Anonymous said...

manja dan kaya..gila la..alang2 41mp..bek beli dslr~