Monday, March 19, 2012

Mood sedih

ASSALAMUALAIKUM...

Sedih apasai nih? Esemen banyak, rindu famili, takdak tempat mengadu.. (godikkkk!!!). Mengadu kat Allah la Zudien ooi...Allah kan Maha Mendengar. 

Dah la keja banyak, sunyi pun ada. Tambah lagi la stress. Errrrr.....kesan serta merta mula nampak. Haha...
Ok la, tgah sedih ni, layan lagu jiwang trus terubat. Lagu feveret gak nih. Ada maksud :)

Spoon- Memohon Diri
Restuilah perpisahan ini
Relakanlah pemergian aku
Jangan bersedih jangan menangis
Semua telah ditentukan

Berat hati berat ku rasakan
Berjauhan dengan mu sayang
Tapi perjanjian hanya di sini
Tak daya bertahan lagi
Izinku bermohon diri

Asmara yang sebiru dulu
Biarkan terbang menjadi debu
Sebagai tanda kita pernah bercinta... oh... oh...
Oh... biar pun bulan jatuh ke bumi
Menerangi kedukaan jiwa
Namun sudah tak bererti pada ku

Ku sangkakan panas mentari sampai ke petang
Rupanya hujan di tengah hari
Menghangatkan kasih kita

Ku sangkakan engkau insan yang setia
Rupanya engkau bersandiwara
Curang dalam cinta kita
Kau membuat ku menangis
Jiwa ku terhiris...

ASSALAMUALAIKUM...

7 comments:

Budak Ohsem said...

Biasalah tu, dugaan skang ni memang berat. Nak mengadu dekat blog pun takda guna gak, blog takleh nak wat apa2. tapi untuk lepaskan rasa kat pangkal ati tu boleh la. mengadu ngan Allah, insyaAllah semua akan jadi bek2 saja...


p/s: weh, cuba buang AKU ADALAH AKU kat sidebar tu. Karang tak pasal2 kena sumpah seranah sebab takleh nak bukak agi blog tu. Hahaha

zudien said...

Sayang kot nak buang link tuh..haha

Budak Ohsem said...

Hahahaha... sekarang dah ada link baru kot:
http://akubudakohsem.blogspot.com/
http://akubudaksuperb.blogspot.com/
http://akubudakkool.blogspot.com/

selamat singgah! hehehe....

zudien said...

Bapek la punya banyak..haha

Azwan Lai Azahary said...

La... budak ohsem ja aku selalu update. Budak Superb tu ujung minggu ja, budak kool lak seminggu sekali. Senang cket kerja... tema lain2 apa... hahaha

zudien said...

aKu sudah pening...haha

MISS IMAKASIHDANI said...

semoga cepat hilang kesedihan tu ;)