Friday, March 09, 2012

Last and the last

ASSALAMUALAIKUM...

Nak nangis....seyesly... :'(
Bila fikir esok hari last SBE. Terus sebak. Adakah ini perasaan menjadi seorang cikgu? Depa tu dah macam adik, eh, anak aku sendiri dah...hoho..

Rasa excited sangat bila boleh buat depa gelak....bagi depa impress...sanggup saya beli kaler banyak-banyak sebab nak kaler siap-siap pastu tunjuk kat murid-murid. Seyes terharu bila dipuji anak murid sendiri.
Lepas tu, bila dah habis kelas, dari jauh dorang jerit "cikgu Izzuddin!!!". :')
Hanya mampu membalas dengan lambaian...


Kelas pertama yang saya masuk masa SBE...agak kecoh tapi bes!

Budak pertama yang berjaya menawan hati aku....sumpah sweet dia senyum..

Kembaq yang paling sweet kat sekolah...jumpa ja mesti panggi 'cikgu'...comey2 belako...

Bagi warna komfem kelas senyap~

Muka dia macam artis mana ntah...comey~ <3

Ni budak pompuan paling comey...lagi comey time senyum..dah tanya, memang xdok kakak...gatai sunggoh nuh... :P

Seyes mau tergelak bila tengok..haha..

Kini hati saya dah 100% mau jadi cikgu. Memang pekerjaan paling besttttt!!! Banyak yang saya dapat masa SBE nih. Antaranya....

  1. Nak jadi cikgu kena garang. Tegas ni pun bebudak melawan lagi. Tambah2 lagi sekolah kampung.
  2. Nak jadi cikgu kena nampak macam bebudak. =='
  3. Guru besar selalunya dibenci oleh cikgu lain.
  4. Makan kat kantin memang murah.
  5. Orang Penaga memang cantik-cantik belaka.
  6. Rupanya saya ni penyayang jugak noh.

ASSALAMUALAIKUM...

11 comments:

farahida ibrahim said...
This comment has been removed by the author.
farahida ibrahim said...

next EN~

Anonymous said...

booooo

zudien said...

Jeles nampaknya~

NadJoliey said...

Sy dapati poin no 3 dan 6 tuh relevan dengan hasil dapatan diri sendiri juga. Haha.

zirah said...

ajaq subjek apa??

zudien said...

Zirah- ajaq subjek sains..insyaAllah..

afie_safiyya said...

ORG PENAGA CANTIK ~ STUJU!

zudien said...

afie safiyya- ni mesti orang penaga gak pa?? hihi

zirah said...

oo..sekeloh rendah ka??
org PENAGA cantik?????????????
org yg dok kaw dekat2 penaga or yg dok penaga?? hahaha :D

zudien said...

Zirah- Yup2...rendah jerr...
Orang penaga memang cantik, area2 dkat penaga pun cantik..haha