Sunday, March 25, 2012

Farewell Sis...

ASSALAMUALAIKUM...

Tanggal hari ini, kakak mula berlepas ke Tokyo, Jepun.
Wow, sumpah jeles. Patutnya tahun depan pun saya dah dapat fly ke Jepun. Haha...xdak rezeki. Kandas masa interview. Ya la, tanya soalan kimia, fizik, bio dan admath tanpa persediaan. 4 bulan otak tak berjalan. 

Takpa la, benda dah berlalu kan. Hanya mampu membanggakan ibu bapa dengan jadi cikgu. Lagipun ni kehendak mereka. Bukannya saya tak dapat tajaan lain selain dari jadi guru nih. Hihi... =.='

Seperginya kakak selama 2 tahun, terpaksa la saya tangguhkan niat untuk berkahwin. Komfem dia marah kalau buat kenduri tanpa dia nanti. Ekekeke...dak aih, bukan sebab tu. Tapi sebab nak guna duit yang disimpan tu untuk pi Jepun. Konvo beliau nanti. Tu pun kalau ayah ajak pergi la. Nak pi sana kalau naik MAS mau rm4000 lebih pa. Rasanya la. Eh, baru cek. Untuk hari ni, RM3000. Haha...tgok time la. Nanti kalau pi time cuti, komfem harga melonjak. Takpa la, tak pi nanti pun xpa. Simpan duit duluuuu...
hantaq parents pi dah la. >.<

Ok la, apa-apa pun, semoga dia berjaya di Jepun nanti....bila dah berjaya, bawak balik ijazah, dan sorang calon menantu kat mak...calon isteri saya la maksudnya..ekeke...nevermind...


ASSALAMUALAIKUM...

4 comments:

the naufal said...

tudia la dulu aku suruh masuk UNITEN tu,hg xmau..haha. kak hg masuk U mana kat tokyo?

zudien said...

Pai- taktau U mana, tp bkan university of tokyo la..

zirah said...
This comment has been removed by the author.
zirah said...

wah bestnya dy~ :D
dy amik engineering pa??