Monday, February 27, 2012

Pelis

ASSALAMUALAIKUM...

Bingung, kenapa tiada coach wanita di LRT. Ni berhimpit laki pompuan. Eeeeewwwww.....yang tak tahan tadi, pompuan ni, dah ber'balak'...balak dia pun ada kat situ...macam sengaja dok bergesel-bergesel ni...astaghfirullah....nak pindah tempat tak boleh. Seyes padat. KTM ada coach wanita, tapi macam tu la, mesti ada gak wanita dalam coach lelaki.

Eh, sebenarnya nak cakap pasal benda lain. Pasal spek putih. Saya ni sebenarnya lebih mudah tergoda dengan wanita berspek putih. Taktau la sebab apa. Tapi memang menawan kot. Dalam LRT tadi pun...perghhh...dah la muka macam cikgu fizik saya dulu, pakai spek putih plak tu...mak aih....tergugat iman...

Memang dari dulu pun minat pompuan pakai spek putih...seyes comel, bergaya, anggun dan sebagainya...macam ni..

Mintak-mintak la bini saya nanti pakai spek putih...awwww~
Amin...


Assalamualaikum...

3 comments:

NadJoliey said...

Plan beli spek putih - CANCELLED.

the naufal said...

dulu kt kmpp bukan ada sorang spek putih minat kt hang ka din? =P

zudien said...

Nadjoliey- Gila gemo....pakai la spek pink...xyah putih pun xpa...haha..

Pai- Uit, kenangan lama...haha...nasib bek tak berlanjutan kisah kami...hoho