Friday, February 24, 2012

I miss them...

ASSALAMUALAIKUM...

Sayu hati ini, apabila melihat beberapa keluarga membeli belah di JUSCO atau TESCO.
Teringat family di rumah. Dulu memang kerap membeli belah di CAREFOUR. Paling top la masa dulu. Sekarang ni dah dirampas oleh TESCO. 

Owh, I miss them...my family...12 orang semuanya~ :'(

Rindu rumah...nak tengok tv..
rindu moto abang...walaupun slalu kena isi  minyak kat dia...
rindu keta...dok perabih minyak...
rindu masjid, dan jemaah-jemaahnya sekali...
rindu kawan, pi lepak lecikang...gossip2...
rindu mikrofon...nak karaoke...


Dalah setahun tu mungkin ada 2-3 kali ja kami berjaya kumpul satu keluarga. Lepas ni kakak pergi Jepun, tunggu 2 tahun lagi kot baru kumpul ramai-ramai...


Assalamualaikum...

6 comments:

FarahFoxy said...

biasalah..hidup sebagai student..perpisahan demi kebaikan bersama..(ayat skema)

zudien said...

Ayat orang selalu balik rumah~

FarahFoxy said...

selalu la sangat..jarang kot..

Budak Ohsem said...

ada 3F yang sentiasa ada kat belakang kita masa kita senang dan susah:
FAMILY (keluarga)
FRIEND (kawan2)
FOLLOWER (anak2 buah)

Then, bila dah complete 3F ni, baru kita jumpa 3L:

LIFE:
kita dapat nikmati nikmat hidup yang sebenar, bukan 'hidup' sekadar pada nama dan perasaan sahaja

LOVE:
cinta dan kasih sayang yang dicari-cari selama ni...

LUCK:
kita rasa bertuahnya kita ada keluarga, kawan2 dan pengikut yang sentiasa ada di belakang kita di saat susah dan senang

zudien said...

OHSEM gila ayat kau...!!

Budak Ohsem said...

Well, Budak Ohsem will be back after holidays.... dah tak taw tulih kat mana, tulih kat sini saja lah... hahaha