Friday, January 06, 2012

Sem baru

ASSALAMUALAIKUM....

Enough with LOVE strory. Sem ni dah mula serius. Memandangkan dah dapat kelasmate baru, PPC lagi tu...semuanya kakak-kakak dan abang yang tua setahun. Yang 'married' pun ada. Untungla kan??? Jelesnya....
Salah sorang dari depa tu kakak senior sekolah Irshad dulu. Memang kawan kakak la. Jadi agak kenai la...hehe....dapat klasmet satu sekolah~

Yeah, perasan kan? Sem ni saya jauuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh lebih ceria... ^___^
Ya la, sem lepas paling tertekan. Dengan jawatan, jadual padat dan subjek yang susah. Sem ni seyes bersemangat....keluarga dah jadi besar...elaun makin banyak...makin banyak la boleh disimpan...agaknya la.. =.='

2 minggu ja lagi nak balik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tunggu aku kawan-kawan!!!

ASSALAMUALAIKUM...

No comments: