Wednesday, January 25, 2012

Rindu


ASSALAMUALAIKUM..

Hari ni nak kongsi lagi satu lagu. Memang lagu ni sangat meaningful. Suka lagu ni sejak umuq 4 tahun lagi tapi tak ingat lagu ni siapa nyanyi dan apa tajuknya. La ni siap dah boleh hafal lirik. 
Aku rinduuuuuuuuuu.... :'(

Spoon

Rindu Serindu Rindunya 

Berikanlah jawapan
Huraikanlah simpulan
Biar tenang jiwaku
Setelah kasih lama berlalu

Tidak mungkin kulupa
Perjanjian kita
Di bawah rumpun bambu
Di kala bulan sedang beradu oh..oh..

Mengapa terjadi perpisahan ini
Di kala asmara melebar sayapnya
Mengapa kau pergi di saat begini
Di kala hatiku terlukis namamu

Kalau memang tiada jodoh
Apa lagi nak ku heboh
Aku malu pada teman
Pada semua

( korus )
Rindu ... rindu serindu rindunya
Namun engkau tak mengerti oh...oh
Pilu ... pilu sepilu pilunya
Namun engkau tak perduli

Malu ... semalu malunya
Namun apa daya orang tak sudi
Mahu ... semahu mahunya
Namun apa daya orang dah benci

Berikanlah jawapan
Huraikanlah simpulan
Biar tenang jiwaku
Aku malu...

Seyesly, tak nampak macam BAPAK pun... =='

Ciuman yang sangat bermakna... :')

Oh ya, adik saya dah baru dapat laptop pertama...gggggggggrrrrrrrr...ketika darjah 6. Puas saya membantah. Komfem dia jadi lalai nanti...kakak2 saya yang lain pun tak puas hati...depa lebih suka dengan cadangan menaik taraf astro sebab nak tengok Korea HD...hoho~Xpa, kita tengok apa yang jadi nanti...


ASSALAMUALAIKUM...

2 comments:

unit sains ipg kampus raja melewar said...

hensem bhai..... pokok tu... hehehehe

zudien said...

Kurang asham Azwan....grrrrrrr