Sunday, January 08, 2012

Kekasih baru~

ASSALAMUALAIKUM...

Macam besa la, tajuk mesti GOLI punya. Tadi saya pergi JUSCO. Bercadang mahu Pekena Chocotop. Tapi saya mau cuba Romantik Mocha sambil test skill menggoda baru yang saya belajar dari Gumiho. Super duper cute beb!!! Malangya dah tidak dijual. Maka hanya chocotop la yang saya pilih.

Chocotop spesel dari kakak McD. Macam Majin Boo pun ada kan..
 Kemudian saya jumpa buah hati baru. Ni la dia. Asyik berkepit dengan saya la pasnih...Hihi...cantik kan???

Mahal. Tapi dah jadi murah lepas dapat 70% diskaun...Hihi..sy takkan beli barang yang tak berdiskaun...

Kami ada gak pi test baju kat kedai bawah tu. Saya ada berkenan satu baju neh. Fesyen korea tuh....RM59. Nak beli tapi tak mampu lagi...haha...dalam BSN pun cuma ada berapa puluh ntah....cepat la elaun~

ASSALAMUALAIKUM..

3 comments:

FarahFoxy said...

0.30x1000=300...
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

zudien said...

Booooo....tu jam ko...

farahida ibrahim said...

xde maknanya..jam ak hanya 0.1 dpd harga jam kau~~dah la kutuk jam ak jam laki td..T_T