Tuesday, January 24, 2012

Belajar

ASSALAMUALAIKUM...

Alhamdulillah, dapat jugak saya belajar ilmu baru. Yeah, nak tau ilmu apa? Ilmu masakan...
Penting oooo....

Sebenarnya dari kecik dulu minat memasak. Mula dari darjah 4 macam tu la dah cuba masak nasi goreng dan sebagainya. Tapi masa tu nak masak lauk-lauk ni tak berani lagi. Takut tak jadi. Dulu masa kecik-kecik memang rajin la duduk di dapur tengok arwah nenek masak. Sebab tu ingat apa bahan-bahan dalam masakan.

Kenapa perlu belajar masak? Saya kan lelaki? Apa gunanya isteri banyak? Uik? Kidding.. =='
Laaaa.....penting beb. Nanti kalau bini saya sakit, siapa yang nak masak untuk dia?? Kalau bini saya kerja OT ka, sapa yang nak masak kat anak-anak? Suami la kan??

Sambal tumis sotong. Sedapppp....sebab masak sendiri....

Banyak lagi ni kena belajar. Nanti dah kena posting masak sendiri ja~ Ekeke..


ASSALAMUALAIKUM...


No comments: