Saturday, January 28, 2012

Balik dah~

ASSALAMUALAIKUM...

Alhamdulillah, saya sudah pun sampai di maktab dengan selamat...walaupun balik awal sehari... T.T
Kali ni tumpang Abg Jee Musa. Kami berdua saja tapi kami berkonvoi bermula di Sg Perak. Dengan dua buah kereta lagi bersamaan 4 orang kakak senior. Gila laju dorang bawak. Haha...sampai tak terkejor kami.
Abg ni sanggup teman kakak-kakak tu. Takut jadi apa-apa nanti susah sebab takdak laki...Wooooww...so protective. Saya nak jadi laki macam ni la. 

Sem depan, insyaAllah...saya pun mau bawak keta la. Dah cakap hari tu ngan ayah...dapat la keta WIRA kesayangannya..keta lama..tahun 1995. Tapi dah hantar ke kedai baru-baru ni. Enjin semua dah jadi macam baru balik. Memang sedap la bawak...cuma kurang sedap mata memandang...xpa, memang dah plan nak cat baru+tukar sport rim. InsyaAllah...dah lawa nanti saya bawak mai...hoho~


ASSALAMUALAIKUM..

3 comments:

Sven Medyona said...

Dien, tumpang

Bolehah bawa jalan-jalan bukit Bintang *kenyit mata*

zudien said...

Bukit bintang??? Jem...I hate...hoho...jalan2 taman midah sudah...ngehehe

zudien said...

Bukit bintang??? Jem...I hate...hoho...jalan2 taman midah sudah...ngehehe