Thursday, January 26, 2012

Alhamdulillah....

ASSALAMUALAIKUM...


Ni la dia, 'port' saya dok lepak dengan kawan-kawan. Mr X dan Amin. Kat sini la tempat saya jumpa balik Amin setelah 11 tahun tak jumpa. Tempat ni sangat besar maknanya buat saya. :')
Dulu masa sekolah lagi parents selalu la bawa datang sini. Rasanya 4 tahun gak tak datang sini dah. Kedai semua orang lain yang berniaga. Kecuali gerai minuman. Dari kecik orang tu ja. Harga pun tak banyak beza. Macam 10 tahun dulu lecikang RM1.20 kot. Sekarang ni hanya RM1.50. 0k la, kat KL sampai RM2.50, tak sedap... >.<

Yeah, 4 hari saya balik, masih tak dibukak. Penat ja datang. Hari ni bila datang sorang-sorang baru la bukak. Alhamdulillah...dapat gak lepas kempunan dengan menu nasi tomato dan lecikang....Forever alone... T.T
Uih, rasanya macam niat saya dah diketahui...macam mana nih??? Hahaha...relaks sudah, bukan buat benda jahat kan?? Harap-harap berjalan lancar...Amin..Ada 2 hari lagi sebelum pulang. Mesti pergi!!! Jom teman, saya belanja~

ASSALAMUALAIKUM...


No comments: