Monday, January 09, 2012

Alhamdulillah...

ASSALAMUALAIKUM...

Syukur Alhamdulillah, doa termakbul jugak!! Shukran ya Allah.... :')
Walaupun bayangan tu cuma muncul satu saat ja, itu sudah cukup untuk menghilangkan kerinduan nih...
InsyaAllah....tak lama lagi dah balik dah pun...

Oh ya, tadi masa kuar duit kat TESCO jumpa la dengan senior, Abg X(bkan nama sebenar). Dah kuar duit tu, saya mau teman dia pi Low Yat. Mau beli henfon baru. WOW!!! Saya memang suka dalam bab membeli benda teknologi nih. Boleh la jugak saya bagi nasihat yang mana baguih.  Last2 dia beli gak henfon yang saya rekemen. Berjaya hasut beli yang agak mahal...ekeke...jahat tak??? Tu yang paling berbaloi....SE Live beb....cantik dan sexy.

Balik tu makan angin guna terowong SMART. Gila panas dalam tu. Mau 10 minit gak la terperangkap dalam tuh. Whatttttttttttt??? Moto takleh masuk? Grrrrrrrr....kena tahan tadi. Haha...nasib baik la muka saya innocent ala-ala Dae Wong(buwekkk). Saya lepasss...Alhamdulillah...
Menyesal guna jalan tu...grrrrrrrrr


ASSALAMUALAIKUM...

1 comment:

Yassin said...

Gila menyesal!!!!!!!!!!!!