Monday, January 02, 2012

2011


ASSALAMUALAIKUM...

Rasa macam semalam ja baru masuk tahun 2011. Dah pun jadi 2012. Sekarang cuti pun dah habis. 
Tiba la masanya nak summarise semua yang berlaku pada tahun lepas bermula dari Januari sampai Disember. 



Dah genap satu sem kami jadi rakan sekelas. Memang bahagia bersama mereka nih. Blajaq tak pernah rasa bosan.

Muka still noob masa nih. Haha...larian mesra. Memang saya rasa dah makin  mesra dengan geng-geng chinese ni...

Besday Arip nih. Tapi saya plak yang potong kek kan? Haha...saya beli jadi saya la potong kan? Ekeke...

Test baju baru beli. RM20 ja kot. Less sampai 70%. Haha...siap print di kedai lagi gambaq ni. Bawak pi maktab. Terkantoi dengan Miss Dayang. Bleh nampak beza kan ngan muka skrang ni?? Dulu cam tak matang ja.. =='
Besday Nerah nih. Memang jarang kami nak berkumpul macam ni. Tapi macam mana kami buat pun memang gagal nak kumpul satu kelas.
Outing dengan Harith dan Paan...first time ka? Tak ingat nah. Oh, rambut pendek kan? Eeeee.....super dupper ugly~

Ni pun moment penting gak. Dapat sunburn...bukan selalu kan?? Habis la...dah la kulit pun dah tak berapa nak cerah. Jadi makin gelap pulak....ekeke...


Tahun ni jugak kan, I got heart taken and heart broken. Hihihi...sadisnya...
She was my first love...She is a wonderful girl. Setiap hari di IPG jadi lebih ceria dan bersemangat. Tak pernah rasa sunyi. tapi bukan cinta sejati tau. Sebab pa, cinta sejati ni hanya selepas akad nikah. Kan3?
So, jom la bernikah cepat kalau nak cinta sejati... :)

KOGUM. Tahun ni terlibat dengan KOGUM. Bes kot, makan free. Yang len boring. Haha...satu lagi masa kena surprise besday. Gila kot. Penuh tepung ataih rambut ngan badan. Esok pun cuci tak hilang lagi. Tapi bes...YDP kot yang buat...

Tahun ni jugak sangat spesial. Saya jumpa balik bestie yang terpisah. 11 tahun beb....He was my first friend. Real friend. Tak sangka boleh ketemu balik. 

Amin namanya. Dia la teman setia saya ke Lecikang. Bila nak pi ja mesej dia terus dia sampai. Baik kan?? Siap sponsor lagi tuh. Dah balik KL nanti dia suruh carikan doktor untuk dia jadikan isteri. Oh, sendiri pun payah nak cari, nak cari kat hang plak...ekeke...insyaAllah...Eh, ada lagi 3 orang saya jumpa. Smua dah 11 tahun gak tak jumpa. Alhamdulillah depa masih ingat nama saya... :')
Tahun ni jgak saya jadi Pak Cik untuk kali kedua... :D
Arif Irfan...dapat lelaki lagi~ mesti baik punya dengan Pak Cik dia...hihi..

Lupa lak, tahun ni jugak saya jadi Ketua Kelas. Memang paling mencabar la. 

Sem 3 la paling mencabar. Memang kadang2 tu ada gak la marah-marah. Besa la, dah jadi ketua kena la tegas. Dah marah tu mesti ada yang terluka kan? Takpa la, kena la tanggung risiko. Tapi bes, sebab boleh cepat penat kan?? Ekeke...seyes. Dapat rapat dengan banyak pensyarah. 

ASSALAMUALAIKUM...











No comments: