Thursday, December 29, 2011

LaGu

ASSALAMUALAIKUM...

OK fine, entri yang kedua. Eh, dah masuk 29 Disember la...entri pertama la kiranya. Hihi...macam biasa la, tak sah kalau tak jiwang. Kali ni pun mau kongsi satu lagu. My all time feveret. Lagu yang dilayan setiap malam masa SPM. Hihi...

PESANAN UNTUK KEKASIH-SPRING

Sewaktu kau melangkah
Meninggalkan diriku
Sebaknya rasa di dalam dadaku
Menahan titis air mata

Ingin aku berpesan
Kepadamu kekasih
Sekiranya engkau merinduiku
Hubungilah aku di sini

Jika ada kesilapanku
Maafkanlah diriku oh sayang
Dan izinkan aku bertanya
Mengapa kau berubah hati

Kiranya kau ada penggantiku
Tetapi hidupmu tak bahagia
Relaku memaafkanmu
Dan menerimamu sayang


Walaupun hatiku kau lukai
Namunku masih menyayangi
Kerana sehingga waktu ini
Cintaku masih untukmu

Oh sayang di mana kau berada
Janganlah kau lupakan aku
Ingatlah aku walau sesaat
Seorang insan yang terluka


Hari ni punya la sedih...dapat makan ais kacang, tapi bukan lecikang. Lecikang tutup beb. Haha...sebulan makan di situ, hari ni baru la bleh komfem yang depa memang tutup hari Rabu. Lemah betoi skill deduksi saya kan?? Kenapa saya asyik cakap pasai Lecikang ha? Ada sebabnya...nanti saya bagitau k??? Next entry. BTW, thanks Amin sebab belanja.. ;)
Hang la sahabat dunia dan akhirat. Ekeke...sebulan berjumpa tapi dah macam adik-beradik kan? Macam mana ngan plan kita nak cari calon isteri yang adik-beradik? Ekeke...tak bleh blah betoi...hihi....kami bergurau k?

ASSALAMUALAIKUM...

2 comments: