Thursday, December 08, 2011

Kelebihan hidup bujang

ASSALAMUALAIKUM....

Apakah itu bujang? Bujang ni kira tidak berkahwin lagi ataupun tiada pasangan hidup. Bes ka hidup bujang ni....? Jom check it out~


  1. Boleh keluar lepak dengan member selalu. Kalau dah kahwin susah la sikit. Mesti bini nak ikut kan? Kalau tak ikut pun mesti tak bagi kita pi. 
  2. Boleh pekena nasi bujang. RM2 ja beb....jimat....kalau dah kahwin pun makan nasik bujang ni mesti bini dah perabih duit buat shopping kan.
  3. Boleh ngorat sini sana. Ooppsss...not me kay? Kalau dah ada bini komfem la tak pandang pompuan lain kan? Nanti bini jeles. Kot nak tambah lagi satu ka boleh la pandang pompuan lain. Untung dapat bini yang sokong poligami ni. Hihi
  4. Dapat duit raya. Hihi...kalau tak kerja lagi la. Kalau dah kahwin kita plak kena abagi duit raya. Gawat beb....
  5. Boleh tidoq lewat. Boleh la tengok bola sampai lewat pagi, main game, main facebook. Kalau dah kahwin susah dah nak tidoq lewat. Nanti kena marah bini oooiii...queen kontrol la katakan...
Bes kan hidup bujang? Less responsibilities. Cari nafkah untuk diri sendiri ja. Hihihi...


ASSALAMUALAIKUM..

2 comments:

Yassin said...

Alaa, cancel-lah kawen :P

zudien said...

Bha....yg kawin pun mau post nnt..