Wednesday, December 21, 2011

Inilah hidup~

ASSALAMUALAIKUM...

Dalam hidup ni, banyak sangat benda yang saya nak. Dan ada antaranya saya dah dapat. Tapi masih banyak lagi benda yang saya nak dan saya belum dapat. Nak tau benda apa saya teringin sangat nih?

MyVi            

Cair kot tengok keta nih. Takdak la sempoi sangat kan? Tapi cukup la masa hidup bujang nih. Kalau bawak nih pakai spek hitam lalu tepi awek-awek. Perghhh....komfem dorang ushar keta dari ushar saya...ekeke


Iphone 4S


Ni memang jadi kegilaan la. Sempoi kot. Game pun grafik mantap. Tapi henfon macam ni hanya untuk orang 'kaya' kay...

Lens


50mm ni. Dari sem lepas teringin, still tak mampu beli. Mana pi abih semua duit elaun? Entahla....dihabiskan tanpa disedari. Harap-harap dapat memiliki gak lens ni tahun depan. InsyaAllah... :D


135LC


Ni sejak zaman dapat lesen moto terus mengimpikan nak dapat moto nih. Hihi...mintak komfem tak dapat punya.Sampai sekarang naik WAVE jerr...tapi still bersyukur la. Banyak pengorbanan WAVE tu pada saya. I love you WAVE!!!!!


*SECRET

Ha, tak jumpa eh, takdak gambar nak upload. Sori. Hihihi...paling teringin la setakat ni. Rasa mustahil plak nak dapat. Tapi takpa, simpan dalam hati ja.


ASSALAMUALAIKUM...




2 comments:

CekbOlat-bOlat said...

huhu.. insyaAllah nnt..

oh ya.. bolat suggestkan pop-up wndow coment ^^

zudien said...

macam mana nak wat tu???