Wednesday, December 28, 2011

I Wish

ASSALAMUALAIKUM...

Masa keboringan ni la, macam-macam muncul dalam fikiran. Sekarang ni tengah fikir macam ni plak. Ayatnya mula begini....Kalaulah saya..


  1. KAYA
    Perghhhh....kalau kaya la kan, tak masuk dah aih IPG. Masuk meminang ja terus. Haha....Memang la, kalau dah anak jutawan, mesti ada banyak syarikat. Tak payah kerja. Boleh naik kereta besar, rumah besar, bini besar...eh, bini banyak dan sebagainya. Semua kerja bagi orang gaji buat. Hihi
  2. KACAK
    Ni yang paling best. Even kalau korek hidung masa wanita lalu pun mampu buat diorang cair. Kentut pun jadi wangi. Boleh la rebut Lisa daripada Yusry. Grrrrrrrrr.......Takdak aih, komfem la cari orang Korea kan?? Eeeee....my taste still kat gadis Melayu la..(muntah hijau)

    Tara Dae Wong ni pun ok kot? Nak kata gila hensem taktau la, tapi ramai gila pompuan Melayu minat kat dia. Ni yang jeles nih... Huhu
  3. JENIUS
    Kalau jenius la, rasanya takyah dah ambik UPSR. Komfem skor la kan. Masa 6 tahun dah ambik PMR. Lepas tu dalam tahun yang sama nak ambik SPM trus. Ni baru la hebat. PMR 9A, SPM 11 A, dah jadi 20A. Perghhhhhhhhh....
  4. SUARA MERDU BAK BULUH PERINDU
    Kalau merdu la kan, mengaji komfem sedap dengan suaraku yang lunak. Uish na....karaoke? Owh, memang mau pun. Tapi rasa tak baguih la menyalah gunakan suara untuk perkara tak bermanfaat.

Banyak kan yang saya tiada? Walaupun saya tadak itu semua, saya tetap bersyukur dengan diri saya sekarang ni. Kalau saya dah ada semua tu, tak menarik la dunia ni nanti. Mungkin saya akan hanyut dengan dunia. Hurmmm....

ASSALAMUALAIKUM...

2 comments:

NadJoliey said...

SEUNG GIIII!! I loikee~ Haha.

zudien said...

eeeeeeeeee......kan betul?