Thursday, December 29, 2011

^_^

ASSALAMUALAIKUM...

Akibat desakan member yang suruh update pasai ni, terpaksa la saya update gak kan? Kawan yang baik akan tunaikan permintaan member. Hihi.....qenyih tak habih lagi nih. Sat2...nak gelak sorang-sorang...ekekeke...=='

Tadi seperti biasa ajak member teman makan. Dia ni ajak bukan mau pun. Terpaksa la merajuk tadi. Last2 ikut jugak...jahat tak saya? Eh, bukan ajak pi disko ka konsert ka..ajak pi makan ja pun, apa salahnya kan? :)

Mula-mula pi ambik duit kat bank dulu. Sampai ja kat bank tu ada la mamat india ni dok promote polish keta. Member punya la larang jangan beli. Tapi sebab benda tuh mampu tolong atasi masalah kekuningan lampu myvi saya, beli jugak la saya. RM15 jer~ T_T Duit simpanan habih truih...huhu. Tapi memang berkesan beb. Agak berbaloi la kalau ada banyak keta myvi. Ekeke...ni takat sebijik tu ja bek takyah beli.

Kemudian gerak la ke kedai makan...tunggu member sorang lagi sampai. Kali ni tak selera la makan. Halwa mata takdak. Ekeke...geli sangat aih ayat. Dak aih, sebab sebelum tu dah makan nasik goreng. Kedai Mazlan, paling femes kat SMKA Al-Irshad. Lepaih azan Asar kami kena chow la. Sempat la sembang ngan Mak Cik tu...ikutilah perbualan kami...ekeke...dialog agak menggelikan

Saya : Mak Cik, bungkuih nasik lemak satu takmau sambai boleh dak? Untuk budak-budak punya.
Mak Cik : Boleh...anak punya ka? =.='
Saya : Aih, anak abang punya.
Mak Cik : Baguih la pak menakan dia nih.
Saya : qenyih sebentar...ekeke
Mak Cik : Sekolah kat mana? (pedih beb ayat nih)
Saya : Tak sekolah dah. Dok maktab. Jadi cikgu.
Mak Cik : Laaa...cikgu. Lama lagi ka?
Saya : Tak lama dah. 4 tahun gi ja..hihi
Mak Cik : Baguih la...laki pun mau belajaq lagi...
Saya : Ni pun kena paksa. Hihi..ayah paksa.
Mak Cik sorang lagi : Aih, belajaq mana boleh kena paksa. Kena ikhlas.
Saya : Mula-mula ja kena paksa, lama-lama suka la.
Mak Cik : Memang padan pun jadi cikgu nih. Nanti murid-murid ngorat hang.
Saya : Blushing~

Lepaih tu teruih qenyih sorang-sorang...sampai kat umah pun qenyih lagi...hihi...lupa tanya soalan penting kat Mak Cik tu. Takpa la, kita simpan lain kali tau...hihi..

ASSALAMUALAIKUM...

5 comments:

NadJoliey said...

Soalan penting? Ni ka:

"Mak cik ada anak pempuan? Hikhikhik."

farahida ibrahim said...

waaaaa...org tu da ada kereta la.. *mood nak selalu mnx pinjam*

zudien said...

Nad- soalan tu xyah tnya...mmg saya sdang mengawan anak dia...haha

Farah- keta sewa

Yassin said...

Waa~kayalah :D

zudien said...

Yassin- apa yang kaya? FARAH? memang kaya