Saturday, December 31, 2011

Berani

ASSALAMUALAIKUM...

Perggggggghhhhhhhhhhhhhhh........bila nak dekat hujung cuti ni, baru la nak berani kan??? Ekekeke...
Tadi macam besa saya sembang lagi ngan Mak Cik tuh. Hihi...jangan baca tau. Agak menggelikan. Lepaih ni mesti member kutuk lagi lepaih baca nanti. Ekeke....

Saya : Mak Cik, Coq udang satu.... :D
Mak Cik : Satu set ka dua set?
Saya : Satu ja.
Mak Cik : Dulu skolah Sri Muda ka? (sambil tunjuk belakang)
Saya : Dak aih, Irshad.
Mak Cik : Dulu masuk maktab lepaih habih SPM?
Saya : Ya ya. Guna result SPM.
Mak Cik : Baguih la, anak mak cik yang baru lepaih SPM dah berhenti belajaq dah. 
Saya : Umoq berapa?
Mak Cik : 18 dah.
Saya : (Lega....ingat siapa semalam tuh...ekeke). Yang ni pun anak mak cik?? :D 
Mak Cik : Haaa...
Saya : Umoq brapa mak cik??? (Qenyih panjanggggggggggggg)
Mak Cik : Tahun depan PMR la dia ni...
Saya : T.T......



Wow, haha...terkedu sat....tapi xpa, member x kisah kan??? Dah tolong tanya untuk member ok la...
Untung dapat member macam saya ni kan??? Beza 5 tahun ja beb, sempatla hang nak habih belajaq dan mula mengajaq~


ASSALAMUALAIKUM...

No comments: