Monday, December 05, 2011

Allaboutme

ASSALAMUALAIKUM...

Perghh....pueh hati kot lepaih pekena laici kang dengan cucuq udang. Thanks to Amin sebab nak belanja makan laici kang sampai dua mangkuk. Lepaih makan tadi terus mood hepi. ^_^
Mulut dok makan sambil bersembang...mata xtau ke mana...hohoho....woot...woot...
Pekena lecikang memang bes lagi-lagi lepaih habih mengemas. Mula mengemaih bilik dari semalam, lepaih tu sambung pulak lepaih zohor tadi. Mana tak penat, bilik semak macam pa gih. Dah la buat sorang-sorang, angkat perabot sini sana. Ish3...

Eh, dah keluar topik dah ni. Ni nak share lagi facts about me versi ke infiniti dah nih.

  1. Saya suka kata 'tidak' dari 'ya'. Contoh la bila kawan ajak keluar saya akan kata takmau dan sebagainya tapi saya still pergi jugak. Hehe...X caya try la ajak pi mana-mana...ajak pi bulan ka...bulan madu pun boleh.
  2. Bila bergaduh, saya langsung xkan tegur. Bila sakit hati kat seseorang ka, saya akan pendam sampai bila-bila. Tapi saya takda la jahat sangat sampai nak pi cari bomoh santau. Hihi..
  3. Saya tak suka budak-budak. Hehe..tapi itu dulu la. Lepaih ja abang dapat anak laki, terus sayang kanak-kanak. Bila nampak budak-budak terus nak kacau depa. 
  4. Saya tak suka menulis. Menulis yang saya maksudkan bukannya menyalin. Saya suka menyalin cuma tak suka mengarang. M-A-L-A-S. Penyakit malaih ni taktau mau dari siapa ntah... =.='
  5. I hate debt. Saya tak suka la meminjam barang mahupun duit. Rasa bersalah kalau pinjam dari orang. Kalau terdesak sangat tu baru la nak pinjam. Lepas tu terus cepat-cepat bayar. Baru rasa lega. 
  6. Suka naik motor dari kereta. Bawak kereta ni kena berhati-hati selalu sebab takut terlanggar penunggang motor. Kalau bawak motor senang sikit kan nak kawal.
  7. Saya kaku depan pompuan. Hehehe...sungguh aih. Kalau lalu tepi pompuan rasa nak pitam. Seyes...penyakit ni dari kecik lagi dapat. Womenfobia...

Ada banyak lagi nih. Malas pla nak taip. Nanti la ya...

ASSALAMUALAIKUM...

No comments: