Saturday, November 26, 2011

Surat untuk Juliet

ASSALAMUALAIKUM..

Saya tau kita ni masih muda kan? Masih sedang belajar. Masing-masing nak belajar bersungguh-sungguh. 
Macam awak cakap, kalau dah ada jodoh tu, takkan ke mana...Hmmm...betul2...tapi saya tak nak la tunggu ja. Kena la usaha kan?? Simpan duit siap-siap...cari ilmu banyak-banyak dan sebagainya. Manusia merancang Allah yang menentukan.
Tapi hati saya memang dah tertutup untuk orang lain. Oleh sebab tu, saya nak tunggu 4 tahun ja lagi.
Masa tu komfem saya sudah sedia 'mental' dan 'fizikal'. Saya janji akan belajar bersungguh-sungguh. :) Lagipun saya ikhlas nak tolong awak supaya tak kena posting jauh-jauh sampai Sabah Sarawak. Janji tetap janji. InsyaAllah, ada rezeki x sampai 4 tahun pun. Kejap ja tu...Tapi andaikata saya pergi dahulu sebelum itu, terserahlah...


1% hope is enough. I promise I won't let you down. :')

ASSALAMUALAIKUM...

5 comments:

army said...

kah3.angau teruk dah hang ni

zudien said...

Gegeh hang man...

*najaah* said...

i'm touched. if only a guy wrote this for me. huu

zudien said...

kata dari hati.... :')

NadJoliey said...

Memang angau... Haha. Rugi x online awal2.