Wednesday, November 30, 2011

Lagu Kita

ASSALAMUALAIKUM...

Nak tau satu benda x? Hihi...saya dah x dengar lagu jiwang. Sebab apa? Sebab nak nangis. Mak aih, punya la sebak bila pasang. Semalam siap main-main teka lagu lagi dengan abang. Tapi masa main tu tak sedih sangat pun la...sebab asyik dok kena gelak dengan abang ja. Kureng asham betoi. Tengok-tengok kakak lagi pakar kot dalam meneka tajuk lagu dan penyanyi. Xpa2.....

Nak kongsi sebuah lagu ni. Memang gila bes. Sayu ja dengaq. Lagu ni memang pengubat jiwa la sesiapa yang ada jiwa macam saya neh. Hihi...

Istikharah cinta. Cuba play dan hayati liriknya. Menusuk ke kalbu kot. :')
Dah tiada orang untuk berkongsikan lagu ni, jadi saya ingin kongsikan dengan pembaca blog ini..thanks for supporting me! 

Lagu yang hampir membuatkan saya menangis... :'(

Ni satu lagi lagu. Memang sesuai dengan keadaan saya sekarang... :')

BTW, lupa nak ucapkan kepada beberapa orang kawan sejati saya. Thanks Bro Nad, Farah juga kerana menyuport dari belakang...Ekeke...ada sorang lagi. Bro Azwan Lai Azhary. Thanks bro! Walaupun kita hanya kenal di FB, tapi kita dah macam adik-beradik. Sanggup telefon aku dari Sarawak semata-mata nak mendengar luahan hati aku! Thanks bro!! :')

Ooppss, lupa plak member first saya masa skolah dulu. Amin. Hahaha...walaupun dah 11 tahun tak jumpa, kita masih lagi boleh rapat kan? Hihihihihi...aku lagi jiwang dari hang tau!!!


ASSALAMUALAIKUM...

No comments: