Wednesday, November 30, 2011

Jalan-jalan cari jalan~

ASSALAMUALAIKUM...

Dah lama tak bersiar-siar di Penang. Lebih kurang beberapa bulan dah. Jadi semalam rancang dengan Mr A untuk pergi ke Komtar untuk melakukan penyerveyan kamera, henpon dan sebagainya. Hihi...duit pun dah ada. Alhamdulillah, ingat nak simpan untuk something tapi tak jadi. Oleh tu, ada la duit untuk beli apa-apa....
Kali ni memang paling letih memandangkan langsung tak makan dan terus pergi dari jam 11 sampai jam 5. 
Ada orang tu nak tukaq henpon....ekeke...Asked my opinion which handphone to buy? Haha...dia lagi pakar...why asked me? Hihi

Dah survey lens...memang kat sini mahal. Paling murah rm680. Kalau kat TS dulu dapat rm670. Jimat rm10 kan? Bleh buat topup. Ekekeke....

BTW, tadi sempat snap beberapa keping gambar. Saja mau share kat sini..

Dilarang membawa anjing, burung, kucing dan lembu. Haiwan lain takpa kan??

Kapal apa ntah...memang slalu nampak bila naik feri

Banyak kan kereta? sebijik kereta rm7. Dapat 30 buah dah rm210. Untung ooo...

Feri ke Pulau Tikus...syurga bagi kucing?

Komtar

Komtar jauh sikit...hehe....ni la bangunan kebanggaan kami....tapi x setinggi KLCC

Perangin Mall...banyak la anak mami datang sini...Ardie, ko nak cari anak mami kan? ramai ooo yan comel2..


Petang tu pergi pla rumah maksu. Kat sana ramai kawan yang masih lagi bersekolah. Ekeke...kalau nak jadi cikgu, kena kenali budak2, baru la boleh mesra dengan depa...
ASSALAMUALAIKUM..



No comments: