Thursday, November 03, 2011

Entry last

Assalamualaikum...


Semalam Abg Epiey datang bilik. Kami banyak la bincang tentang masalah semasa. Dia banyak kali pesan kat saya, "tidak semua orang akan suka kamu."

Saya faham apa yang dia maksudkan. Memang betul la apa yang dia cakap tu. Terutamanya bila kamu jadi ketua dalam satu organisasi, pasti akan ada keputusan yang menyebabkan kamu dibenci. Perkara inilah yang banyak kali telah berlaku pada saya. Namun, saya faham...inilah risiko yang perlu ditanggung semasa memegang tanggungjawab ini.


Assalamualaikum..

5 comments:

NadJoliey said...

Entry last?

Call_Me_Sven said...

NadJoliey: Mungkin maksud dia, entri last sebelum dia pulang...

Zudien: Adei ... dibenci tu memanglah resam manusia bha. Jangan risau lebih-lebih, yang penting kau tau kau betul, dan kau jalankan tugas sebaik yang kau boleh.

Azwan Azahary said...

Mama pernah pesan, "Takkan pernah dalam hidup kita ni SEMUA ORANG akan sokong dan suka kita. Dalam ramai-ramai tu, kompom akan ada yang BENCI, JELEZ X TENTU HALA, jadi BACK-STABBER dan MEMBURUKKAN KITA lagi-lagi kat depan anak-anak buah kita. Benda ni WAJIB berlaku dalam idup kita, kalau x berlaku, maknanya kita ni x normal la. So, its depend on your way to survive...". Fikir-fikirkan kata-kata mama aku ni ek... Chill!

NadJoliey said...

Oh, BTW, jangan la mcm tuu, at the end of da day, suma faham juga baa tuuu..

zudien said...

Thanks smua!!!

Nadiah- xkan la sy nak stop blogging
yassin- sy merelakan diri untuk dibenci...hihi
azwan..thanks. Hg mmg ada byk nasiht )