Wednesday, October 05, 2011

Semester 1, semester 2 dan semester 3



Assalamualaikum...

Hurm, tulis siap2 entri untuk esok. Tetiba malam ni rasa macam nak tengok balik gambaq lama. Tak sangka lain gak muka saya waktu baru masuk dulu. Nampak Innocent. Jom kita tengok............

Semester 1

Waktu semester 1 lagi kami nak minat bergambar...bersama :)

Kenangan Merdeka.... :')
Really miss that moment...so enjoy..
Semarak 1 Malaysia, versi tahun lepas. Masa ni dapat makan macam2, tak macam tahun ni. Kurang meriah. Tapi tahun ni bes sebab...jeng3.....rahsia

Kenal tak???? Hihihi...

Semester 2

Zaman ni dah matang sikit, kurang main dalam kelas....hihi
Masa semester 2 ni selalu emo...baru nak belajar kawal emosi...tp x marah orang, cuma masam muka sentiasa... :(

X matang...

Semester 3

Agak-agak ada kelainan x?? Hihi...komfem xdak

uik, ni bukan kat maktab. X sah la jadi perbandingan...

uik, ni pun bukan kat maktab. X sah la jadi perbandingan...

Sama la ngan yang ataih..aih, mamai tgah2 malam neh..

Ni baru ambik tadi. Awat sem ni payah benor nak jumpa gambaq sendiri????
Gambaq sebelum rambut jadi hodoh... :'(
Kena gunting..

No comments: