Sunday, October 16, 2011

Masa kecik

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, masa balik baru-baru ni dah jumpa gambaq yang kucari selama ini...
Jom tengok.

Kereta idaman masa kecil...ekekeke...

Kenangan manis masa pi zoo... :')
paling bes masa ni

gemo gila...besaq2 x gemo pun...ish

She's always taller than me...huhu

Masa ni darjah 4 kot? entahla...nak pi mengaji..pakai smart2.. 
With my dad. Muka x sama pun masa kecik...hihi

Darjah satu ni...dapat no 2 dalam kelas. 1st time naik pentas. Depan tu kawan bek. Belakang tu member smpai skolah menengah...yang dua drpd kiri saya tu pun kawan bek smpai skrang..dah pi Russia...

Assalamualaikum...

4 comments:

the naufal said...

eh macam kenai gambaq yg last tu.haha. yg depan hang tu nama apa tah? dah tak ingat...huhu

zudien said...

Muhamad Adi Syafiq...rindu aku ngan dia..bes fren 2 tahun ja... :'(

NadJoliey said...

comel! Haha! Muka ko skrg comel neh, I was wondering mcm mana muka ko tym budak2. Suda tengok gambar2 d entri lama ko, tapi neh pun kiut neh! Hahaha!

zudien said...

want to see u plak...