Saturday, October 08, 2011

Game~

Assalamualaikum...

Semua orang ada henpon kan?? Nokia? Sony? Samsung? APPLE?????
Bagi saya la, henfon ni fungsi yang saya utamakan ialah fungsi untuk main game.  Ok, kali ni, saya nak share game yang buatkan saya ketagih....

Fruit Ninja(masih lagi ketagih)

Setakat ni saya memegang rekod tertinggi dalam kelas dengan markah 664. Hihi...try to beat my own record...


2. Angry bird

Game ni memang komfem addicted. Saya sanggup habiskan duit beli baju angry bird...tapi sekarang ni dah jemu dah...hihi
3) Jewel Quest
dengaq tajuk game pun macam boring kan?? try main dulu. Gila ketagih.....
4) Coaster rush

Ketagih game ni masa tingkatan 3. Kawan sampai berebut henfon pasai nak men game ni ja masa pi tuisyen. Dah kuaq  versi 3d tp x bes macam yang 2d.

5) Lane splitter

Game ni masih baru tapi dah mampu buat diri ini ketagih. Men elak-elak kereta. Macam real kot...

6) Age of zombies

Game ni serius bes. Bleh bunuh2 zombie walaupun sebenarnya depa dah mampus. Kalau nak main game ni pakai samsung galaxy SII baru bes. x lagging...
Banyak tu ja kot. Lupa dah game apa lagi yang bes. Nanti la kalau rajin leh share lagi pasai ni.

Assalamualaikum..

No comments: