Wednesday, October 12, 2011

:')

Assalamualaikum...

Jap...tengah menagis...sedih mengenangkan kawan masa sekolah dulu. Tiba-tiba petang tadi teringat akan depa. Rindu sangat walaupun dulu tak ramai kawan. Teringat kawan masa tingkatan 5...Najib, Rusydan dan ramai lagi. Waktu tingkatan 5 la saya paling enjoy. Masa ni juga la saya kenal kehidupan sebenar di sekolah.

Sob...sob...
Najib yang kanan...selamba ja orangnya...sebab dia saya suka merapu dalam kelas...hihi...better la dari sblom ni, diam ja...
GAMEMASTER kelas kami. Semua game dia main dah. PS1, PS2, PS3, PSP, NDS, XBOX semua dia ada. Dahsyat...
kanan- Sham, ketua kelas kami masa tingkatan 5. Waktu ni kali pertama sekelas dengannya...tapi rasa macam dah lama sekelas. Selalu dok perasan macam saya gak la..hihi...AWAS, jangan tengok gambaq saya...agak x matang masa nih..


Aih, x banyak gambaq ngan member...dulu kan xleh bawak henset pi skolah...ada banyak jugak dulu, tapi x sempat copy la...huhu...really miss u guys... :'(


Assalamualaikum...

No comments: