Saturday, October 08, 2011

:'(

Assalamualaikum...

Nak nangis...teringat masa kecik-kecik dulu. Tinggal kat kampung dengan nenek. Masa umur 6 tahun saya tak pi tadika. Ayah tak hantar pun. Tinggal la dengan nenek berdua. Bangun-bangun ja komfem nangis sebab cari ayah takda. Lepas tu kan, komfem nenek marah. Memang gilar manja dulu. Manja dengan parents dan nenek. Sebab saya sangat rapat dengan nenek. Adik-beradik lain yang dah besar semua tak serapat macam saya. :'(
I miss her so much. Kalaulah dapat undurkan masa, nak mintak maap banyak-banyak sebab tak dapat tunaikan permintaannya...

She wanted me to be a doctor... :(
but I failed. Sorry....

Masa sekolah dulu kan, saya selalu tertekan. Result x berapa nak elok. Parents pulak asyik dok bandingkan saya dengan kakak. Kami bagai langit dan bumi, kucing dengan anjing...utara dengan selatan..jauh beza. Betapa tekanannya hidup saya dulu. Waktu  habis f4 lagi tambat tertekan, sebab kehilangan nenek, yang juga merupakan sumber inspirasi saya untuk berjaya. :(

I miss you grandma....
Al-Fatihah...


Assalamualaikum...

2 comments:

Ibnu Yunus said...

Innallahu bissabirin

Azwan Azahary said...

Huhuhu... sedih... ni yang rasa nak balik ni...