Wednesday, September 21, 2011

Rahsia~

Asssalamualaikum...

Kalau nak tau kan, masa raya tahun lepas...saya ada simpan semua duit rm5. Agak banyak la. Lepas tu selit la kat buku mana entah. Buku tu plak letak kat rak. Lepas beberapa bulan, waktu tu nak guna duit tuh. Cari-cari langsung tak jumpa. Sampai la sekarang nih, kedudukan duit tu masih menjadi misteri. Harap sangat dapat ketemu dia...lepaih la makan kenny rogers 3 hari...(1 person). Menyesal gila simpan macam tu, baik simpan dalam bank...

Assalamualaikum...

2 comments:

Azwan Azahari said...

Hahahaha... sama je macam aku. Tapi aku simpan banyak gi ar. Dah 3 taun, baru jumpa balik. Menangis penuh syahdu wooo bila jumpa balik duit tu, meleleh-leleh je air mata yang dah macam air terjun tu. Apa taknya, sampai demam aku dibuatnya ilang duit tu. Hahahaha...

zudien said...

At least ko jumpa...aku masih lagi tercari2...toyol dah ambik pa