Monday, September 26, 2011

Penat~~

Assalamualaikum..

Seriusly, I'm not joking. Today is the most tiring day for me. Pagi-pagi lagi dah kena berleter. Kelas kami nak guna ada orang ambil pula. Memang diorang punya kot. Pergilah kami ke bilik kuliah dekat tadika. Kena pula pasang LCD. LCD pun macam hampeh. Tak boleh guna pun. Lepas tu Puan * ambil LCD dari tadika. Wayar tak sampai. Saya pula yang kena pergi pinjam extension. Dah tu kena pasang, pun tak berfungsi. Kena simpan semula semua peralatan. Ingatka dah siap semua boleh la duduk relaks. Hahaha...satu kelas kena berdiri sebab lambat jawab soalan. Macam mana nak jawab soalan beliau kalau masa tu saya sedang pasang sekian sekian. Habis kelas tu, kena pergi pulang balik semua alatan. Lepaih tu, pi bilik teknikal pulak, nak ambik kunci bilik seterusnya. Haish...badan dah berkeringat. Waktu rehat tu, saya kena pergi bukak dulu pintu bilik D11. Pastu, baru pergi makan. Dah masuk dalam kelas tu, kena set up pula untuk demo fizik. Perghhh....simulasi pun ada. Berlari saya ulang-alik di kelas. Dua kali. Haha...tapi xpa, saya dapat paham lebih berkaitan tajuk tadi. Habis ja kelas kena lagi kemas semua alatan, dan hantar ke makmal. Dah hantar ke makmal tu, saya pergi pula ke bilik teknikal, untuk tukar kad matrik. Lepas tu, baru la masuk makmal(lewat setengah jam) untuk subjek fizik. Hurm...penat....sesi petang punya x cerita lagi. MALAIH...hihi...bateri lappy dah nak kiok dah..

Assalamualaikum..

3 comments:

Azwan Azahari said...

Aku tumpang simpati la ngan hang nih. Nasib bek hang ni kurus, fit gitu. Kalo hak badan besaq cam aku nih, maunya pengsan aku dibuatnya...

zudien said...

lagi baguih...bulih gak hg jadi kuruih nnt..ni bgi aku, makin kuruih la aku nnt..

Azwan Azahari said...

takleh, awek tak bagi kuruih.... hahaha... x chubby katanya... ngeeee~