Friday, September 30, 2011

Kejadian x diingini

Assalamualaikum...

Hari ni kelas Mdm Ajurun. Dia mesej saya supaya tunggu dia di depan perpustakaan untuk ambil barangnya. Masuk ja kelas tiba-tiba dia suruh kami semua berdiri. Sebelum tu, saya ambil kerusi dan letak di tempatnya. Pastu dia cakap "You have saved the class...". Saya x faham. Rupa-rupanya dia marah kalau tiada kerusi di tempatnya. Haha...First time kan jadi hero. Hero la sangat..:P

Pastu masa tengah buat kerja tetiba dia kata saya ni macam anak dia....Blur seketika.......owh, sikap saya yang macam anak dia. Pemalu katanya...(saya ni muka x malu pun)...

Satu lagi kejutan hari ni, bilik saya dimasuki pencuri. Nasib la pagi tadi hati memaksa untuk bawak laptop. Kamera pun selamat. Alhamdulillah...kesian kat rumate ja la. Pintu saya x kunci tadi masa pergi kelas. Agaknya la. Ingatka dia dah nak bangun masa tu. Dia pun terbangun lewat hari ni.

Assalamualaikum..

No comments: