Tuesday, August 23, 2011

Nervous~

Assalamualaikum...

Hari ni lepas kelas BM, tiba-tiba terus fikir pasal nervous. Tiap-tiap kali pergi depan, Puan kata saya amat tenang. Itulah yang menghairankan saya. Saya nervous bagaikan tulang lutut nak tercabut. 

Antara sebab saya gagal menjadi pemain bola yang baik adalah disebabkan nervous. Bila dapat bola saja, terus kaku. Tak tahu nak buat apa. Tu kalau main betul-betul la. Tapi kalau main sekadar untuk bergembira, ok plak.
Perkara paling nervous bagi saya ialah menjadi seorang imam. Seriusly, perghhhh.....hanya Allah yang tahu.

Saya harap, selama saya berada di sini, dapatlah hilangkan perasaan ni.

Assalamualaikum..

3 comments:

Aku Si Bugis said...

msa ko jadi bilal x nmpk neves pun....rsa mcm smbhyg terawih kat masjid2 besar...

zudien said...

Ada x nervus.....dah la 1st time ckup...Ewi arrrrrrrrrr....benci ko Ewi!!!

Aku Si Bugis said...

ok la bha 2....ada pengalaman jadi bilal terawih...aku belum kuat lagi....