Saturday, August 20, 2011

Just to express~

Assalamualaikum....

*PSSS...AWAS!! JANGAN TERASA DENGAN ENTRI INI.

Teringat kawan di Penang, semuanya baik-baik belaka dan pandai bergurau. Dorang sangat pandai menjaga persahabatan. Setiap kali ajak ke mana-mana pasti tidak pernah menolak kecuali ke tempat-tempat yang tidak berfaedah.

Di sini lain. Ada sorang sahabat ni, walaupun kami nampak rapat depan mata, tetapi sebenarnya ada satu perasaan benci yang tersembunyi. Bila bergaduh tu, hanya kemaafan yang mampu dipinta. Bila dah maafkan, mesti buat balik. Disebabkan dia juga la saya kehilangan beberapa kawan istimewa sebelum ini. Dia sanggup menggadaikan nilai persahabatan asalkan apa yang dia dapat apa yang dia nak. Kadang-kadang tu rasa macam nak lebamkan sebelah mata dia. Nasib baiklah ada iman. Hurm...Saya pun apa kurangnya, hidup 19 tahun di dunia masih belum mampu menjadi sahabat yang baik. Saya cuba menjaga hati kawan. Keaiban kawan juga perlu dipelihara. 

Ok la, tak suka berbicara tentang ni. Mencemarkan blog gurujiwang la plak.

Assalamualaikum...

No comments: