Tuesday, August 16, 2011

Hati~

Assalamualaikum...

Hati? dalam bahasa Inggeris kebanyakan orang salah translate menjadi heart. Hahaha...heart tu jantung. Liver baru la hati. 

Bicara pasal hati, rasa terharu pula. Sekarang ni hatiku dipenuhi dengan nilai persahabatan. Percintaan pun ada gak. Tapi rahsia la. :p

Sekarang ni, klasmate la yang paling berharga bagi saya sejak berada di maktab ni. Tanpa dorang, saya tak mungkin survive hingga sekarang. Let the pictures say this la...

Gadis berbangsa India yang sering menjadi temanku untuk bergurau...Kodi paling garang, tapi Mayu lebih Ganas~

Hanya Jong yang perasan gambarnya sedang diambil..

Yassin dimakan oleh raksasa 'busu'. Xdak keja len dah...

Nadiah sempat menunjukkan kekiutannya di depan kamera 9MP (ceh, x malu. Yang ni pun nak gitau~)

Jong pun layan~ suka main2 tapi saya suka dia sebagai penolong...

Semua beredar~ tinggallah saya untuk memastikan semuanya dalam keadaan baik...


That's all for today~ Assalamualaikum..

4 comments:

Ibnu Yunus said...

Mau tengok gambar 'si dia' kau..

zudien said...

Haish....bkannya ko x kenal~ si dia untuk abg mat la

NadJoliey said...

kiut la sangat~~ habis ko c farah nampak neh nantii.... haha

zudien said...

Berani buat, berani tanggung~ haha