Wednesday, July 27, 2011

Thanks!!!

Assalamualaikum...

Di sini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan berbilllion-billion terima kasih kepada sekian-sekian kerana menyambut ulang tahun kelahiran saya pada hari Ahad lalu. Dapat makan di velo sama-sama. Rasanya semester ni kali pertama kita makan beramai-ramai. Hadiah pun dapat~ rasa macam masih kanak-kanak pun ada nih...haha...

Meh nak kongsikan hadiah apa saya dapat. Nama pemberi masih dirahsiakan~

Siapa yang tak kenal watak ni? Sejak kecik lagi saya memang minat. Kali ni kalau saya rindu ko, saya picit ja belakang badan dia...nanti dia tolong nyanyikan lagu Barney~ Aww.....~ sweet~

1st present yang saya dapat. Watak dalam game angry bird. Macam tau-tau ja saya sedang gila game nih. Bleh main baling-baling dalam bilik.

Pergghhhh.....tenang gila tengok benda nih...Kalau stress tengok ni terus hilang. Seriusly... :)
Bha....Stitch. Masa tingkatan berapa ntah saya layan kartun ni. Agak comel dan kebiru-biruan. Pembalut tu biar kat situ sampai nanti ada reunion..ngehehe...



Sekali lagi saya mengucapkan terima kasih kepada yang terlibat...Rasa macam nak nangis ja walaupun sambut sedikit lambat...

Assalamualaikum..


1 comment:

NadJoliey said...

Sorry kami sambut lewat.. pengurusan x sebaik ko.. Kami x tau apa yg mau buat.. Lain kali ko urus sambutan bday sendiri la, HAHA. Cuma kami akan pastikan ko x pegang bday kek sendiri.. HAHA.