Friday, July 29, 2011

Anime yang banyak memberi inspirasi~

Assalamualaikum...

ANIME ialah kartun animasi yang berasal dari Jepun. Malaysia sendiri telah mencipta pelbagai kartun tetapi masih belum dapat menandingi kartun dari Jepun. Anime banyak mempengaruhi hidup saya. Antara anime tersebut ialah :-

Slam Dunk banyak mempengaruhi hidup saya terutamanya dalam sukan. Walaupun tidak pernah bersukan, dia boleh menjadi seorang pemain bola keranjang yang agak digeruni. Kemahiran melompatnya juga amat saya kagumi. 





Yu Yu Hakusho. Detektif dunia roh yang terkenal. Wataknya agak sama dengan saya walaupun kedengaran seperti perasan. Hehe...ada sikit sama kan?
Walaupun perangai dia buruk, teman wanita dia masih setia~


Doraemon. Satu kartun yang paling mempengaruhi hidup saya. Saya membesar dengan kartun ini. Kartun ini bisa membuat saya tertawa dan menangis.


*Bersambung di part2

3 comments:

NadJoliey said...

Semua pernah tgk, tapi x mengikuti..(Yu Yu Hakusho sy tgk sebab mama sy minat.) Dan ya, memang perasan! HAHAHAHHAHA! nda la, ada juga SIKIT2..

Doraemon lain laa.. Itu memang diikuti :)

Ibnu Yunus said...

Wehh.. sama kowt. Ni..
















NAK SHINCHAN!! NAK SHINCHAN!!

zudien said...

Haishhh....mmg gurau ja...