Monday, June 06, 2011

Entry yang ditunggu-tunggu

Assalamualaikum...

Akhirnya setelah sekian lama blog ini diwujudkan, akhirnya saya berkesempatan untuk mengupload beberapa gambar semasa kecil. Mula2 saya ingin memohon maaf kerana gambar tak jelas sebab scanner tak berfungsi, belum install lagi...ambil guna kamera ja..:(

Rasanya masa ni ada kat Zoo Taiping kot. Ingat warna baju masa tu. Memang hepi tapi xtau macam mana nak ekspres. Sebab tu muram ja. Yang kiri tu kakak no 3...beza setahun ja..

Masa ni dekat taman permainan bersama keluarga. Emak kot yang ambil gambar masa ni. Yang kanan tu kakak no 2. Yang tengah tu mestilah saya...

Saya sedang bergaya dengan kereta pertama buatan Malaysia, Proton Merah Saga..hehe...
Kakak saya pulak menaiki modenas keris....3 tayar...untuk keselamatan..

Gambar ni dah sedikit cacat...edit pun x hilang...hua...nanti  bakal anak saya komfem muka macam ni, kalau ikut bapa la...kui3..Amin..


Banyak tu ja dapat kongsikan...album koleksi gambar saya dah hilang...seharian cari tak jumpa...

Assalamualaikum...

3 comments:

NadJoliey said...

COMELLL!!!!! Astaga.. Always wondering mcm mana muka ko tym budak2 sebab muka ko skrg pun kiut mcm kanak2 ribena nih.. Skali tym budak laaagi kiut bh.. astaga..

zudien said...

Kureng ko!!!! Macam mana la muka ko pula time kecil?? adakah matang macam sekarang....

NadJoliey said...

Matang ka skrg???!!!! #@%$%&$^%YHGBFDSY^%$&^%YTF$WRFDWETY%$U& GEMOOOOO!!!!!!!! Tym budak2 sy laaaagi la ribena.. WAHAHAHAHA....